بازدید هیات سازمان همکاری فضایی آسیا و اقیانوسیه از دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1390/3/29 | 

بازدید هیات سازمان همکاری فضایی آسیا و اقیانوسیه از دانشگاه

    بعدازظهر روز یکشنبه، بیست و نهم خردادماه، هیاتی مرکب از سازمان همکاری فضایی آسیا و اقیانوسیه به همراه نمایندگان سازمان فضایی ایران از دانشگاه بازدید نمودند.

  هیات پنج ‌نفره سازمان همکاری فضایی آسیا و اقیانوسیه قبل از بازدید، در سالن نشست‌های ریاست دانشگاه حضور یافتند و به مذاکره با هیاتی از دانشگاه مرکب از دکتر بازیار، معاون پژوهش و فناوری، دکتر میرزامحمدی، رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی، دکتر بلندی، مدیر مرکز تحقیقات فضایی و دکتر معینی، رئیس دانشکده مهندسی صنایع پرداختند.

  گفتنی است هیات مذکور از مرکز تحقیقات آنتن، آزمایشگاه ( sar )، مرکز آموزش الکترونیکی و مرکز تحقیقات فضایی دانشگاه بازدید نمودند.

  در پایان هیات مذکور ضمن تقدیر از پیشرفت‌های دانشگاه‌ علم و صنعت ایران به ویژه در حوزه فناوری ماهواره بر همکاری دو جانبه و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه تاکید نمود.

AWT IMAGE