دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی: دانشکده معماری و شهرسازی از سال 1347 فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر از فعالترین دانشکده های معماری کشور است . از سال 1372 در رشته طراحی صنعتی نیز دانشجو می پذیرد و از سال 1378 در رشته طراحی شهری و برنامه ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و در رشته معماری برای اولین بار در مقطع دکتری دانشجو پذیرش کرد. ضمناً با توجه به تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این دانشکده از سال 1387 در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته طراحی صنعتی دانشجو پذیرش می کند. دانشکده دارای 5 کارگاه تخصصی و یک مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی است . اعضای هیأت علمی این دانشکده 34 نفر است که از این تعداد 4 نفردانشیار، 21 نفر استادیار، 9 نفر مربی و3 نفر کارشناس آموزشی است. |