بیمه عمر و حوادث کارکنان دولت در سال ۱۴۰۳
سازمان بازنشستگی کشوری تعهدات بیمه عمر و حوادث بازنشستگان تحت پوشش این صندوق را در سال ۱۴۰۳ اعلام کرده است. حق بیمه سالانه سهم شاغل و بازنشسته ۸۵۵.۳۶۰ ریال می باشد.
کلیه مشمولین با دریافت و تکمیل فرم ویژه در اداره رفاه و تأیید آن، افراد ذینفع را مشخص نمایند در غیر اینصورت سرمایه بیمه به نسبت مساوی بین وراث قانونی تقسیم خواهد شد. تلفن مستقیم اداره رفاه: ۷۷۲۴۰۴۱۵
پرداخت غرامت بیمه عمر پایه حادثه و فوت بازنشستگان برای هر نفر بابت فوت و قطع یا از کار افتادگی دائم عضوی از اعضاء بدن حداکثر در طول قرارداد سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۳۷.۶۰۰.۰۰۰ ریال از طرف سازمان بازنشستگی می باشد.
الف- مدارک مورد نیاز (فوت):
۱- اسکن اصل گواهی فوت از سازمان ثبت احوال کشور.
۲- اسکن اصل گواهی پزشک معالج یا پزشک قانونی مبنی بر علت فوت.
۳- اسکن کارت ملی.
۴- اسکن گزارش مشروح حادثه (در صورتی که فوت به علت حادثه باشد) که توسط مراجع ذیصلاح انتظامی یا قضایی تنظیم و نام بیمه شده متوفی در آن قید شده باشد.
ب- مدارک مورد نیاز (نقص عضو):
۱- اسکن اصل گزارش مشروح حادثه که توسط نیروی انتظامی تنظیم شده و نام بیمه شده در آن قید شده باشد.
۲- اسکن اصل گواهی پزشک معالج یا پزشکی قانونی که در آن صریحاً ذکر شده باشد کدام عضو از اعضای بدن و از چه ناحیه ای قطع یا از کار افتاده کامل و دائم شده است.
۳- اسکن کارت ملی.
|