|
|
|
|
|
|
 |
ابقاء مدیر گروه مدیریت سیستم و بهره وری دانشکده صنایع |
 |
|
|
|

| با حکم 24/1/88 رئیس دانشگاه ، دکتر سید غلامرضا جلالی نائینی برای مدت دوسال در سمت «مدیر گروه مدیریت سیستم و بهرهوری» دانشکده مهندسی صنایع ابقاء شد. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است. |
|
|
|
|
|